fbpx

Handelsbetingelser

Kontaktinformationer:

CharmaCare & Sales

CVR.NR. 29900345

v/Charlotte Koch

Skovkrogen 1

5683 Haarby

Pris:

Vi anbefaler 1 eller flere besøg om dagen alt efter aftale jævnfør dyreværnsloven: kapitel 1 Stk. 3. Enhver, der holder dyr, skal sørge for, at dyret tilses mindst en gang om dagen. Dette gælder dog ikke fritgående dyr på græs eller lignende. Sådanne dyr skal dog tilses jævnligt.

  • Vi tilbyder besøg fra 15 min til 60 min, de 15 min er dog kun katte uden kattekasse.
  • Hvis du bestiller pasning til mere end 5 dage i træk, bliver weekendpriser til hverdagpriser. Aftenpriser og helligdagspriser forbliver de samme. Hvis pasningen skal deles imellem 2 kattepasserens gives der ikke rabat over 5 dage i træk

Introduktionsmøde: Før første pasning hos en ny kunde, afholder vi et introduktionsmøde hjemme hos katteejeren. Dette gør vi, for at I får mulighed for at møde kattepasseren og finde ud af, om det overhovedet er noget for jer med Kittycare. Til mødet udformer kattepasseren også en pasningsaftale, hvori alle detaljer om pasningen bliver registreret. Dette koster pr. 1/6 2022 150 kr. inklusiv. moms

Hvis du vil have flere introduktionsmøder efter 1 besøg: koster det 190 kr. i timen og afholdes kun på hverdage.

Nøgleafhentning: koster 110 kr. pr. gang, dette kan også dække et hilse møde hvor du hilser på en ny kattepasser, den nye kattepasser har fået pasningsaftalen på forhånd, så det vil kun være et kort møde på 10-15 min hvor man lige kan nå at se hinanden an.

P-Afgift: Kunden skal selv betale for p afgift, hvis dette kræves for at kattepasseren kan komme til hjemmet, kunden skal oplyse om pris pr parkering, derefter bliver det skrevet ind i aftalen og beløbet bliver ganget med de dage man skal have passet og bliver derefter tilføjet faktura.

Ekstra services:

45 kr. stk. pr. pasningsperiode

Blomstervanding.

Tømme postkasse.

Sms-service

Email-service

Pelspleje

Indkøb af foder

Komplet rengøring af bakke/bur.

Sætte skraldespand ud til tømning.

Betaling og levering

Faktura sendes 8 dage før pasningen, hvis det er muligt, i forhold til hvornår introduktionsmødet er afholdt. Hvis introduktionsmødet er lige før afrejse er der mindre end 8 betalingsdage.

Betalingsdatoen er dagen før kunden rejser, dette er en bekræftelse på at mødet er bestilt. Når regningen er betalt, bekræftes modtagelsen af beløbet på mail og kattepasseren får besked at pasningen er bekræftet.

Pasningen leveres de aftalte dage, med aftalte ekstraservices.

Refundering og fortrydelse

Hvis du kommer før hjem fra ferie, refunderer vi ikke beløbet, på de dage du ikke har brugt os.

Dette gør vi ikke da vi har sagt nej til andre kunder og gjort plads i kalenderen for at kunne passe jeres kat.

Men du kan fortryde bestillingen for hele perioden indtil dagen for afrejse og hvis pasningen ikke er påbegyndt.